יום שני, 29 במאי 2017

מה זה אָהֳלֵי שֵׁם וְעֵבֶר ? - בית מדרש לאמת הפשוטה במורשת העברית


אָהֳלֵי שֵׁם וְעֵבֶר

בית מדרש לאמת הפשוטה במורשת העברית


                                                            מוטו - "וְהָאֱמֶת וְהַשָּׁלוֹם אֱהָבוּ" (זכריה ח', 19)


הייעוד של אָהֳלֵי שֵׁם וְעֵבֶר הוא לדרוש את האמת כמו שהצמֵא דורש מים והרעֶב דורש לחם. 

אנחנו מציעים את בית המדרש אָהֳלֵי שֵׁם וְעֵבֶר כמקום שבו דורשים את האמת הפשוטה של הידע במורשת העבריתשעד היום חשבנו שנסתר מעינינו. אנחנו מצליחים לגלות את האמת הפשוטה הזו בשיטתיות ובכוחות עצמנו, תוך-כדי שאנו שמים את ליבנו למבנה ולצורה של השפה העברית, כפי שעשינו כעת עם הביטוי 'בית מדרש' - חשבנו ש'בית מדרש' הוא מקום לימוד של דרשות מהעבר - וגילינו שהוא יכול להיות מקום פנימי שלנו, שבו אנחנו דורשים ומבקשים למצוא את האמת שנמצאת אל מול עינינו, בידע העתיק של המורשת העברית הקדומה.

המורשת העברית נובעת במידה רבה מהאירוע ההיסטורי הכביר של מעמד הר סיני (מתן תורה), שבו התגלתה התורה לכל העם - ל-12 שבטי ישראל שהיו באותו הדור, סמוך ליציאתם ממצרים ונחגג מאז כאירוע מכונן של עם ישראל. אולם, מקורה בידע קדום עוד יותר, שנלמד ונשמר בהיכלות הידע של המזרח הקדום. על-פי המסורת את הידע העתיק הזה לימד כבר כאלף שנים קודם-לכן - שֵם, בנו של נוח, עם נינו - עֵבֶר, אבי העבריים - ומהם למדו אברהם העברי ונכדו יעקב, איש תם ויושב אהלים, אביהם של 12 שבטי ישראל. מאז כבר פעיל בית המדרש אָהֳלֵי שֵׁם וְעֵבֶר. לכן המורשת העברית כוללת את התורה, פירושיה ודרכי לימודה לאורך הדורות, במהלך למעלה מ-4,000 השנים האחרונות.

את אָהֳלֵי שֵׁם וְעֵבֶר הקימו בשנת 2017 - שי וגדעון - שני תלמידים וותיקים של המורשת העברית, שדרשו בה יחדיו עוד ועוד מהאמת הפשוטה במהלך 40 שנה, כיהודים, כישראלים וכתלמידים של מהרישי מהש יוגי, שהביא לעולם את טכניקת המדיטציה הטרנסנדנטאלית ואת מדע הוודע, שמקורו במסורת קדומה של אלפי שנים בהודו, ומתוך הבנה מעמיקה של הידע המשותף לשתי המסורות העתיקות הללו.

באָהֳלֵי שֵׁם וְעֵבֶר אנחנו - גדעון, שי וחברים נוספים - מציעים לך - הרוצה להכיר ולדעת את האמת הפשוטה במורשת העברית - את הפירות המתוקים של הלימוד והדרישה שגילינו, הכוללים תובנות עומק מרגשות, חושפים ידע רוחני פשוט, טבעי ונצחי - אך גם רלוונטי לחיים המתחדשים כיום, תוך שאנו מזהים את השפה העברית הטבעית, ומאפשרים הכרה בנוכחות הקדושה בתוככי כל אישה ואיש כאן ועכשיו.



                                      ברוכים הבאים !






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה לך שהגבת ב"מסורת ישראל - הסיפור האמיתי". הבלוג מיועד למצוא את האמת הטמונה בידע ובכתבים של מסורת ישראל. כל תגובה המיועדת לסייע למטרה זו מתקבלת בברכה. בכל מקרה, אשתדל לתת מענה לתגובתך בהקדם. תודה על הסבלנות. באהבה, גדעון

מכירת יוסף  – ה סיפור האמיתי שיחת הגדה* ראשונה בהוצאת אָהֳלֵי שֵׁם וְעֵבֶר**     בית-מדרש לאמת הפשוטה במורש...